Bäst på länge.

Detta lär bli bästa dagen på länge. Exakt en vecka kvar till studenten, då det förövrigt kommer vara skinande sol och stekhett hela dagen. Yay!
Och om exakt två veckor åker jag iväg till Luleå för att träffa snyggast. Yay på det också.

Idag är sista dagen för kvällsföreställningarna på Musikalen och imorgon är det helt slut ( vilket betyder att halva min släkt kommer och kollar). Känns faktiskt galet skönt att bli av med det. Jag går ju bara och blir sjukare och sjukare ju längre in på musikalen vi har kommit. Suger åsnepung. Men, jag blir frisk till helgen.
Då bjuds det nämnligen på bio med Citygruppen och så ska jag och Brus jobba på Yeah-festivalen på söndag också. Blir nog lyckat det också.

Jag älskar mitt liv just nu.

Men nu ska jag ringa farbror doktorn och sedan strudsa in i duschen. Ha't!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0