Veckan.

Nu är äntligen den där efterlängtade studentveckan här. Ska dock inte supa skallen av mig som så många gör under denna veckan...jag ska bara njuta järnet av att vara den lyckliga saten som har klarat av 12 år utav plugg, stress och andra hemskheter.

Jaja, här har ni min vecka iallafall:
Måndag: Peppshow inför Krampen. Fika med SötSofi. Middag med klassen och lärarna.
Tisdag: KRAMPEN. Jobba som sjukvårdare där. Möjligtvis Klaras på kvällen.
Onsdag: Betygsnack med lärarna. Pynta studentvagn hos Emmelie med klassen.
Torsdag: Dagen med D. STUDENTEN!!!! Det ska bli den bästa dagen i mitt liv, so far.

Ja och efter den här underbara veckan återstår en halv vecka av packning inför min flytt till Umeå som blev framflyttad till 1/7. Efter packningen blir det flyg till Luleå för att semestra där i nära två veckor. Ska bli helt galet underbart. Längtar så jag nästan spricker.

Där har ni min vecka, nu vet ni vart ni har mig. Ha det bra så länge!
Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0