Pengaproblem och framtidsdrömmar.

Jag har ett gigantiskt problem idag. Min skatteåterbäring har inte kommit, mitt underhåll har inte kommit. Detta betyder att jag är pank, och då menar jag PANK, fram till på måndag då jag får 1050 spänn som jag ska klara mig på i över en månad. Fun isn't it? Gud vad jag tycker synd om mina föräldrar som får punga ut pengar för mig hela tiden.

Anyway, igår var en toppen dag. Mamma fick jobb som rektor, grattis igen! och allt kändes jättebra inför flytten. Ingen oro, ingen ångest. Gud vad skönt det var!
Sedan bestämde jag och Jens oss för att om jag inte kommer in på sjuksköterskeutbildningen nu till hösten så skrapar vi ihop pengar och drar iväg på bartenderutbildning någonstans i världen. Visst låter det kul?

Nej, nu ska jag ringa vårdcentralen och pappa. Hare kung och gör inget jag inte skulle gjort ikväll nu, folks;)

http://www.jesper.nu/jtube/Ovrigt/28999-Sager_fel_i_nyheterna/

http://www.jesper.nu/jtube/Ovrigt/29002-TV_4_tabbar/


Kommentarer
Anonym

var har din mamma fått jobb som rektor? :)

2008-06-27 @ 16:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0