Ingen festival.

Okej, skäms på mig. Men jag tror banne mig jag srtuntar i festivaljobbet och spenderar min sista vecka som närking här hemma i Örebro. Mraz lockar ju förstås...precis som Håkan Hellström, The Hives och Millencolin. Men hade jag åkt hade det nog varit mest för Dalarnas skull. Saknar allt vad dalmål, dalmasar och kullor heter. Hoppas på att jag blir nerbjuden någon helg i höst istället.

Såg en film igår. "Bröllopsnatten" eller "Conversation with other women" om man så vill. Helt underbar film. Men jag kom fram till att jag vill inte bli som dom. Växa upp och ångra att man inte gjorde saker. Få veta senare vad man gick miste om under livet. Nej, så nu ska jag satsa allt på det jag vill. Allt på Umeå, allt på Jens och allt på mitt liv.

Ska återgå till att bränna ut filmer nu. Ha det bäst så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0