Dagen före dopparedagen, så att säga.

Shit pommes frites alltså, imorgon smäller det ju. Imorgon har jag mitt egna place och jag måste därmed ta hand om mig själv. Känns spännande men mest skrämmande. Tur att jag har helt underbara föräldrar som ställer upp om det nu skulle vara några problem. Sedan har jag ju en fin fin pojkvän som kommer och håller mig sällskap ett tag, känns faktiskt riktigt skönt. Inte kul att börja ett nytt kapitel helt själv liksom...

Idag blir det mest att fixa det sista. Packa kläder, tvätta och skriva ut kartor till Umeå typ. Så ska jag försöka hinna träffa Ida och JP också. Usch var jag kommer sakna alla. Grabbarna kommer nog vara jobbigast att vara ifrån. Vi har liksom upplevt allt tillsammans de senaste tre åren och nu får jag försöka fixa det utan dem, kommer bli tufft. Men de kommer ju upp i Augusti så det borde gå:)

Ska försöka skriva lite senare...Hej sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0