Parlamentetmorgon.

ParlamentetMorgon.


"Självmord kanske är en inkörsport till grövre mord...det gäller ju att sätta stopp!"
" I Sverige kallas jag för invandrare, i Finland kallas jag för utvandrare...och på färjan kallas jag ett säkert knull..."
" Jag borde ha fått en medborgarskurs när jag flyttade till Sverige, någon som kunde ha sagt att "Du är i SVerige nu, här sitter vi när vi kissar..."
" Igår var jag så ensam att jag ringde hem Jihovas vittnen"
"Bert ska ju åka runt till skolan och fixa nyttigare mat genom att själv äta upp allt onyttigt..."
" Hur ska vi förtrycka Kina? Vi kan ställa oss i hissar och småprata med dom...det är tråkigt. Sitta lite för nära i bussen. Ruska om alla deras kulramar. Vi kan demonstrativt titta åt ett annat håll när vi passerar kinamuren ute i rymden.."
" Diaree tio gånger om dagen? Jag fick jobba med gonoree tio gånger om dagen!!"
" Något bra ord för när tio nakna modeller står i sovrummet och vill brottas i olivolja?!"
" Raggar du på skansen eller?"
" - Vad kallar man ibland Samer lite slarvigt för?
- Fjällapor!"
" Det är ju mycket roligare att döma oskyldiga, dom vet ju inte om det."
" - Varför har man nät över jordgubbar?
- Man vill ju lämna lite åt fantasin?!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0