Örebro och hemlängtan.

Då var man "hemma" igen. Har redan hunnit blivit osams med hela familjen och få min dröm att gå i uppfyllelse för att sedan krossas bara någon timme senare. Fick falskt besked om att jag kommit in i Umeå på sjuksköterska, vilket jag såklart blev överlycklig att höra ( satt faktiskt och grät av lycka på tåget...), men det visade sig senare att det var Luleå och inte Umeå som ringt med beskedet. Vilken totalmiss av morsans snubbe. Han fick höra både det ena och det andra.

Ikväll blir det iallafall Satin och Stället. Blir nog riktigt kul, speciellt med tanke på att alla dom bästa ska med ut. (ja, förutom den bästa-bästa Erik då...).Sen får vi se hur det blir i veckan. Om man tar sig ett flyg hem till norr igen elelr om man stannar till slutet.

Ska lägga mig i badet nu. Hej!

( Jag saknar Umeå så jag mår illa.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0