2008-lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, flyttade hemifrån. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det brukar jag aldrig göra.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yesbox

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte nära kanske...

5. Vilka länder besökte du?
Bara Sverige...ja, och norrland.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Massor!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5/6 ( studenten!)

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag tog tag i mitt liv och faktiskt drog långt åt helvete från Örebro.

9. Största misstaget?
Det vill jag inte tänka på längre.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

11. Bästa köpet?
Min bärbara dator tror jag. Eller biljetten till Luleå.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massa saker!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
My way!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vännerna.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om skitsaker.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj och släkt.

19. Blev du kär i år?
Ja!

20. Hur många one night stands?
Det är en privat fråga som inte kommer besvaras i min blogg.

21. Favoritprogram på TV?
Top Model och I ditt ansikte.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja.

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst så många i år... Men Knappt Lovlig var ganska bra. Annars är Berny Pålssons andra bok bra också.

24. Största musikaliska upptäckten?
Amos Lee.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Yesbox.
27. Årets bästa film?
Oj, den var svår. Men jag tror jag måste säga Felon.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag minns inte...antagligen ingenting speciellt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut. Inga tårar skulle varit en början.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Klänningar, mjukisar och allt annat skönt.

31. Vad fick dig att må bra?
Studenten, vännerna, Umeå...

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law är inte helt fel.

33. Vem saknade du?
Många.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jens, Erik, Madde, David, Erkki.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0