Snart dags.

*Iiiiih*. Nu är det snart dags alltså. Ska bara springa runt på stan med Sparven först och lugna ner nerverna lite. (varför är jag så nedrans nervös för? det är ju bara en människa!!)
Hur som helst...ska köpa lite nytt smink och så tänkte jag. Med tanke på att jag är en väldigt icketjejig tjej så blir det ju gammalt eftersom att jag inte använder det alltför ofta^^:P

Har drömt massa megaläskiga mardrömmar i flera veckor nu. Nästan så jag börjar tro att jag är psyksjuk eller så. Döda människor överallt, ofta halshuggna eller så har dom drunknat, och jag ska alltid försöka rädda alla men det slutar alltid med att jag vaknar innan jag hunnit klart med livräddningsproceduren. Usch och fy. Kan ni tyda drömmar så kan ni ju höra av er^^

Nej, nu ska jag ta mig i skinnet...skriva klart den där dumma uppsatsen, vänta på Emil, städa rummet lite kanske och sen...ja...sen ska jag åka.

Hej Hopp i Lingonskogen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0