Äntligen.

Fick ÄNTLIGEN mitt efterlängtade solo till musikalen. Nu hoppas jag för guds skull att jag inte tuppar av när jag, helt själv ska smyga runt på scenen samtidigt som jag sjunger "My way" med Frank Sinatra. Men det får bli ett senare problem. Nu är jag bara väldigt väldigt glad! Det lönar sig minsann att tjata på dom gamla lärarna;)

Fick hem en efterlängtad skiva idag. Riktigt bra. Du är duktig du;)

Om 8 dagar får jag träffa Alex, kocken OCH Jens. Vilken toppen dag det kommer bli! längtar så det inte går att beskriva med ord.

( Grattis i förskott Sofi-propp! Våra blåbärspannkakor, galna upptåg och ÖSTAN VINDEN känns som igår. Du är underbar.)

Hej.

Välkommen våren, btw!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0