Mormor<3

Suck och stön vad jag är trött på det mesta just nu. Skolan går åt skogen, kärleken går väl inte heller riktigt och jag blir ta mig tusan aldrig frisk heller. Sånt suger ju. Fast fick ett litet glädje-boost när mormor ringde och undrade över hur JAG mådde och berättade hur otroligt orolig hon var över min sjuklighet:P jag älskar att ha en hypokondriker till mormor<3

Hur som helst, inte ska jag väl klaga idag heller. Går inte för sig.

Imorgon blir det förfest hos boysen, frimis och sen efterfest någonstans...om jag nu orkar vara uppe så länge vill säga:P ska bli så himla skönt att bara festa och få slippa tänka på en massa skit. O att ALLA mina vänner kommer är ju inte heller fel. Längtar till tusen.

Nu ska systra in på datan. Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0