Tar saker i egna händer.

Så, idag har jag tagit tag i mina problem. Jag var på vårdcentralen och fick göra 12 olika blodprover, snacka om att man blev yr. Men nu kanske jag har en chans att slippa feber varje kväll och magont. *Hoppas*

Har inte träffat Anton någonting idag så saknaden börjar göra sig regält påmind. Gillar't inte. Men imorrn ska jag iallafall få plugga lite Lööv-kunskap. Eller hur var det nu?:P Ska iallafall bli jätteskönt. Dagarna går så mycket snabbare när man har någonting att längta efter. Banne mig vad jag längtar. alltid o hela tiden.

Förövrigt har jag hittat min idol. Amy Winehouse. Hon är ju helt otroligt begåvad. jag är kär i hennes röst. Ett litet tips sådär bara till alla som vill ha;)

Plugg som väntar. TJing(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0