Glädje.

Jag är så glad. allting går åt rätt håll nu. Ja, förutom skolan då...som går käpprätt åt skogen men det orkar jag inte bry mig om just nu. Jag har jordens underbaraste och mest omtänksamma pojkvän, en kommande resa till Thailand som kommer vara i 4 månader ( med avgång nästa höst men anyway...) och bara några veckor kvar till jullov. Dessutom firar jag månadsdag med älsklingen idag.<3

Har ingenting att klaga på idag.

Ja, förutom att jag är sjuk då. Och att jag har 5 uppsatser som skulle varit inne för 2 v sedan + en redovisning. Men det är sånna där onödiga saker som jag inte tycker jag ska behöva lägga energi på på en lördagsförmiddag.

Nu blir det en varm dusch och sedan en promenad till Alices barnkalas.

Det är vinter i Sverige nu förövrigt, Clara:P

Tjing(L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0