Bara vara nära.

Sov hos Anton inatt. Var som alltid lika mysigt, eller ja, mysigare faktiskt. Skulle kunna ägna en hel natt åt att bara ligga där brevid honom. Bara få vara nära. Det är det underbaraste med att ha en pojkvän. Att man har någon att ligga nära. Någon att hålla om som håller om en tillbaks. Ja, det är nog bland det mysigaste som finns. När man fått smak på det där med att sova ihop då blir det riktigt lamt att sova själv. Inget man längtar efter direkt. Då ligger man bara där och lyssnar på tystnaden och känner sig jätteliten i sin stora säng.
Nej, fick jag bestämma skulle jag alltid sova ihop med dig Anton. men det är nog tur att jag inte får bestämma:P Då hade du garanterat tröttnat på mig snabbare.

Kommer få sova själv hela helgen, då pojken ska åka till uppsala och tävla. Iof kommer jag förmodligen inte ha så mycket tid att tänka på det...Johannes fyller ju 18 och så är det jobb som väntar ikväll. Bitchesarna har nämnligen redovisning för sitt projektarbete, LOL- Ljud och Ljus. Måste faktiskt säga att dom är riktigt duktiga, även om det är sjukt tråkigt att lyssna på deras snack om lampstyrkor och hur många kanaler PA:t har...Men ja, så länge ni är glada så är det nog toppen:P

Något mer var det nog inte idag...

Kan tipsa om en bra bok jag lånade och precis läste ut... Grabben i graven brevid, som ni säkert redan har hört talas om...men läs den.



att laga spruckna såpbubblor och få blunddockor att le, kan ta sin tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0