Sommarvärme

image70

Gud så varmt det är. Nästan så man inte klarar av att ligga ute och sola. Istället har jag shoppat runt på stan. Lite fler studentpresenter och klänningar blev det. Härligt att för en gångs skull ha lite cash, som iof kommer vara spenderade inom dom närmsta dagarna. Det struntar jag i för tillfället:)

Idag trodde jag att jag skulle iväg på 18års fest men så var inte fallet. Festen var flyttad till MM-baren dit jag inte känner någon större lust till att spendera min söndagskväll på. Nej, istället ska jag ligga hemma och  bara njuta av mina välbehövda sommarlovsdagar, som tar slut på tisdag. Då bär det av på utbildning istället. Ska väl egentligen inte klaga på det heller, behöver bara gå runt och lyssna i 3 dagar samtidigt som jag får betalt. Rätt soft !

4 dagar kvar. Kom igen nu tiden, varför kan du inte speeda på lite?

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.


Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0