Hösten är kommen?!

finast

Jag hatar att erkänna det...i really do. Men hösten är nog kommen. När man vaknar på morgonen och rummet är kolsvart och när man traskar till skolan i orkanväder...då är det nog höst?! usch o fy för den!

Men, med hösten kommer ju det efterlängtade höstlovet. Vilket kommer inom 11 dagar om jag inte räknat fel. Då blir det att ta tåget mot paradiset igen:) för uschanimej vad jag saknar dalmasen asså! och då är det bara drygt ett dygn sedan jag träffade honom. Men som sagt befinner mig i hans närhet om sisådär 12 dagar:) det går snabbt när man har 3 prov, 4 inlämningar och 1 förhör att ägna sin tid åt.

Helgen har varit väldigt mysig. Emil har varit här:)
Fredagen spenderade vi i sällskap med Sara och John. Kollade på Click, med vääldigt dålig bild. Man såg ungefär från näsan och neråt^^ superhett! sen gick vi hem o somnade jättesent^^

Började lördagen med att väcka Emil vid 9 nångång. Mycket roligt måste jag säga! Sedan gjorde vi absolut ingenting...Nej, för Jackassfilm o bunkerbesök räknas väl inte?! strunt samma. Clara och John kom hit på kvällen för att joina oss i matlagning, tpspel och filmtittning. Måste medge att taccosen faktiskt slog min kända Al Dante Pasta...too bad:/ O vilka vann i TP? Mica o Emil såklart^^ vi kan om vi vill;) Och nej clara...Bryssel ligger inte i Amsterdam;) Filmerna vi kollade på tror jag inte någon kommer ihåg vidare mycket av?! Emil och Mica sov, Clara och John satt o flashade med sina mobiler^^
Mysig kväll hur som helst:)

Igår gick vi iväg till stadsparken och kikade lite på marknaden dom höll där. mysigaste delen av örebro må jag säga. så fint där! ja...o sen kom det där ögonblicket man drömmer mardrömmar om, typ:P Emil åkte hem...me dont like! men 12 dagar som sagt...det kommer gå fort:)

Tjingeling navelsträng(L)

btw...I am Yours<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0