Träning, motion och frisk luft;)

mica o cåla

Jag älskar min katt. japp det gör jag. För honom skulle jag kunna dö för, honom skulle jag resa jorden runt för att få se:) Jag tror helt enkelt inte på att du älskar mej...älska gör man inte efter en månad, darling. sorry!
nog om det deprimerande ämnet!

Idag ska jag ( än en gång ) måla mitt rum i stugan. Taket denna gång dock. Blir ryggskott o nackspärr...men ett himlans snyggt rum! så det är värt all möda och smärta.
Fast det får bli i eftermiddag. För nu ska jag snart iväg med Julia, den lilla luringen, på en promenix i Örebros mörkaste skogar...eller ja...Karlslund iallafall. Frisk luft, träning och Motion...eller hur var det?
jaja, blir nog bra med den saken:P

Gick miste om en tur till sthlm för en städdag hemma...bra byte minsann! men det behövs så jag ska inte klaga, eget val. Men hoppas Maria och gänget får roligt i bergodalbanorna...kanske möter samma öde som dom i göteborg;) MOHAHA! isåfall gjorde jag ju rätt i att stanna hemma...
Nää förlåt, jag vill inte att nått ska hända min kära familj!

Han är fin, så fin så fin. Och ja, jag vill ha han! väldigt mkt så:) med det får han inte veta^^ hemlis!

Ska rasta dammsugaren nu, men ni får ha det bäst allihop!

Tjingeling(L)

btw: Guard the boat, mind the tide...and dont touch my dirt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0