Vad finns över till Mica?

pheonix

varför vill man alltid ha det man inte kan få? varför är alla underbar killar antingen upptagna eller helt ointresserade? varför finns det ingen över till mig?

Idag var Mica busig och sket i sitt jobb. Sov inte inatt så det kändes inte allt för muntert att dra ut i spöregnet för ett jobb, utan lön, på tre timmar. Tar det imorgon istället:) Vill verkligen ha min t-shirt! banne mej. Annars har jag inte gjort så mkt idag, kollat på Bachelorette, tvättat en hejdlös massa kläder och väntat på Emil...som aldrig dyker upp^^
Men men, hur som helst. Ska kanske ut med Sara och promenera lite senare om hon har tid, lust och ork efter jobbet på ålderdomshemmet(?).

Maria och jag satt och kikade på "so you think you can dance?" igår och Maria försökte låta lite som en proffsig dansexpert:
Maria: Dom kommer kommentera att hon inte har raka ben!
Mica: Varför skulle dom kommentera om hon har rakat benen eller inte?:S

ibland hör man det man vill höra, som min mamma alltid brukar säga!

Har kommit fram till att när man är sådär jättesuperduper trött, då blir man helt sjukt gosig. skulle vilja krypa upp i nån säng och bara ligga där o kramas. Bara kramas o ha det mysigt! GUD...jag klarar inte av att vara singel!

ska sluta klaga och gå till sängs nu tror jag:)
tjingeling(L)

I wanna wake up where you are
I won't say anything at all
So why don't you slide

Yeah we're gonna let it slide

And I'll do anything you ever
Dreamed to be complete
Little pieces of the nothing that fall
Oh May, put your arms around me
What you feel is what you are
And what you are is beautiful
Oh May, do you wanna get married
Or run away


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0