ÄNTLIGEN;D

klass

Äntligen! de 11 veckorna har gått och vardagen är (snart) tillbax. Var så underbart att få kliva in i klassrummet igen och se alla välbekanta ansikten, vissa hade i och för sig förändrats ganska mycket. Mr Raggare hade till exempel blivit Mr. Punkare över sommaren...tänk vad lite solsting kan göra:) Hur som helst...uppropet var som ni säkert förstog igår. Vi fick en hög med papper för underskrifter, en ny skolkalender *gör vågen* samt det nya shemat...som inte var så mycket att hurra för. Håltimmar på 3 h är inte riktigt min grej, då jag hellre går hem och lägger mig framför tvn istället för att komma tillbaks till en seg mattelektion. Men men, denna termin ska jag inte skolka nånting...försöka iallafall:) Vill man bli något måste man ju satsa, eller hur?! och det vill jag verkligen:)

Ja...och idag har vi bara planerat inför morgondagens rundvandring, ettorna ska lära sig hitta i Örebro:) Grejt...det gör inte ens jag.... I allafall:) Om man hamnar i en skoj grupp och vädret är på vår sida så kan det nog bli riktigt lyckat imorgon. Banne mig!

Ska på stan med Victor senare tror jag, om han ringer vill säga:) skoj när det har kommit en söt etta till skolan;) någon att springa efter under det där gigantiska hålet *morr morr*.

Nu är det inte långt kvar till den 16 september:) XL-festen kommer bli en succe...så köp biljetter nu! om inte för att dansa...så köp en för att förhoppningsvis få se den finaste dalamasen som kanske kommer;) så värt 80 kr om ni frågar mig:)

Ibland är jag paranoid. ibland är jag dum och naiv...ibland...väldigt ofta. usch och fy sjutton!

tjingeling(L)

Kom ta mig hela vägen hem
Kom hela mig med dina händer
Ett hjärta fullt av hopp
En höft så fylld av lust
Kom ta mig hela vägen hem
Kom hela mig med dina händer
Faller du så faller jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0