Älskade bullertröja(L)

buller

Jag är kär i min tröja...min fina fina Augustibuller-tröja. Nu är ni allt bra avundsjuka kan jag gissa!

Idag blir min fader stor, hela 43 bast;) gubbjävel! han fick en stekpanna som man inte ens behöver ha margarin i, han blev mäkta glad! fast den glädjen tog hans flickvän Anna slut på ganska snabbt genom att börja prata om sin nya lägenhet. Dit hon ska flytta om bara några veckor, utan min pappa. han blir alltså helt ensam i en stor lägenhet...hur deprimerande är inte det? jag ska ta hand om dej pappa, ja det ska jag faktiskt!

jag drömmer om dej hela tiden, jag pratar om saker du har sagt eller skulle säja i vissa situationer. Fy sjutton vad jag tycker det är jobbigt! but I am gonna make it... inte flörta med den finaste varelsen i världen, det kmr gå galant! japps:)

Hade skönaste samtalet med min Alice igår. Hon är för självsäker för sitt bästa:
" asså Mica, jag är för het för mitt eget bästa. Går jag på stan...då stirrar alla. Jag menar, jag vet själv hur otroligt het jag kan vara ibland...you know what I mean!"
Gött mos det där! tur att hon delar med sig till oss behövande, du är mitt syre baby!

Även min ängel Simone har lite roliga saker för sig:
- Är ni särvuxna? ( några utvecklingsstörda människor går förbi och simone har lyssnat för mycket på sin stora syster som säger att alla är särbarn)
- jag vill ha min tvådje chokladbit, pappa! ( ajaj, svenska lektioner till flickebarnet...fooort!)


There are hills and mountains between us
Always something to get over
But if I had my way
Surely you would be closer
I need you closer

You can windsurf into my life
Take me up on a carpet ride
You can make it in a big balloon
But you better make it soon.

You can reach me by caravan
Cross the desert like an Arab man
I don’t care how you get here
Just get here if you can


tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0