Urin- en jävla kul sak?!

Ni får ursäkta min totala bloggtorka. Jag har ingen fantasi och knappt någon tid över för det här just nu. Är jag inte i skolan så pluggar jag. Pluggar jag inte så är jag hos pojkvännen. Är jag inte där så sover jag. Men jag ska bättra mig. Klart ni vill läsa om min uberintressanta skolgång och alla mina klagomål kring allt och ingenting.

Så, bäst att jag drar igång. Ingen tid att förlora, så det får bli ett klagomål kring skolan.
Min klass är barnrumpor. 90% av den iallafall. Nu har vi föreläsningar kring det superpiniga ämnet kiss. Seriöst, när slutade man skratta åt det ordet?
Uppenbarligen aldrig, om man frågar resten av min klass. Det är tydligen skitkul. Varje gång ord som urin, blåsa, krysta eller liknande nämns av föreläsare så kiknar min klass. Och däremellan är koncentrationsnivån nere i skosulorna och trycker. Jag håller på att haverera. Jag vill ju lära mig! Jag vill kunna det här. Jag måste kunna det. Så håll era nedra näbbar och låt mig lyssna på ett ämne som intresserar och inte är speciellt superkul. Skärpning!

Annars har jag inte så mycket att klaga på. Jag är relativt nöjd just nu. Ingen jacka behövs när man går ut, kylskåpet är fyllt till bredden och hela helgen kommer vara späckad med roligheter.

En sista sak. Mormor, krya på dig. Du klarar allt och ännu mer. Du får inte försvinna ifrån mig, inte nu. Inte någonsin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0