Knarkarkvarten.

Valborg blev en flopp, större än alla andra floppar. Hade först en massa förslag och alternativ över vad jag skulle göra, men blev fast hemma då alla bangade och dissade. Nå väl, familjen var ju där med mig iallafall. Men ingen årlig majbrasa, ingen årlig kalasfylla.
Bara jag, min familj och "Så ska det låta".

Dagen skulle egentligen gå till att tentaplugga men lägenheten såg ut som en knarkarkvart. Blev till att tvätta, diska och städa istället. Eller "också" kanske man ska säga, plugga måste jag ju göra. Lite iallafall. Efter tisdag kan det vara okej att ägna kvällarna åt annat.

I am trying not to tell you
But I want to
I'm scared of what you'll say
And so I'm hiding what I'm feeling
But I'm tired of holding this inside my head





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0