Friends are friends, no matter what.

Vad konstigt det känns att komma innanför dörren till sin lägenhet när man sovit borta i flera dagar i rad. Disken måste göras, tvätten tvättas, sängen bäddas...inte sådär superroligt att vara hemma!

Har haft en riktigt lugn och skön helg med hyrfilmer, familjemiddag och massa sömn. Har hunnit plugga lite inför tentan och shoppat lite mjukiskläder i förebyggande syfte. Kom riktigt billigt undan på Stadium Outlet, bra affär det där!
En annan kul sak som hände i helgen; Ringde en gammal vän, en gammal bästa vän. Som jag bröt med förra sommaren efter ett dumt bråk om ingenting. Jag har saknat henne varje sekund sedan dess. Men tog iallafall mod till mig och slog en signal. Trots all den förlorade tiden kändes det som det var igår vi pratade. Det var så skönt, en lättnad utan dess like. Jag är så tacksam över att vi båda kan lägga det här bakom oss och börja om. Tack vännen!

Pojkvännen ska droppa bomben för sin moder idag, ja jag vet...sjukt sent. Men han behövde nog lite extra tid för att själv förstå vad som kommer hända snart. Är lite nervös för honom faktiskt. Inte för att jag tror att hans föräldrar kommer reagera konstigt på något vis. Bara själva grejen. Världens bästa och läskigaste nyhet för alla föräldrar.
Håll tummarna för honom!

Nu ska jag iväg och inhandla fjärde boken i Expressens sagosamling. Snövit, det är grejor det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0