Lost it, once again.

Jag borde få pris. Jag är nämnligen världsmästare i att tappa bort saker i rättan tid. Nu är det så att jag måste, innan den 18de, skriva på kontraktet på lägenheten. Saken är bara den att man måste visa upp legitimation för att göra det, och för att kunna göra det måste jag ha min plånbok. Den är tydligen bortsprungen. Igen.
Lagom tröttsamt och jag har ingen aning om var jag ska leta. Usch!

Något annat kul som har hänt idag? Jo...mina byxor sprack på bussen. Inte som i "Oj, en liten rispa på benet" utan mer åt knappen i midjan flög över halva bussen-hållet. På allvar. Klick sa det och byxorna exploderade, lite så kändes det. Blev visserligen mycket skönare, med tanke på att det är cheap monday-jeans och de sitter som korvskin. Men ändå.
Och igår blev jag klappad på magen.
Undra hur det här kommer sluta. Borde jag ringa färdtjänst och förbereda dem på att jag kommer behöva bogseras ut ur mitt hem i slutet av min graviditet? 

Här har ni förresten adressen till min andra blogg, om ni ville läsa;
http://babybaker.bloggproffs.se
Kommer dock inte uppdatera där så ofta, bara när något hänt eller jag har några speciella tankar kring allt.

Hej.




Kommentarer
Andreas

gillar namnet på andra bloggen ^^

2010-03-16 @ 20:24:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0