Jobb.

Jag ligger i min säng och förbereder mig mentalt för ett arbetspass på hotellet. 3 timmar låter verkligen inte mycket men idag är det förmodligen kaos i receptionen om jag inte tippar fel. Det är nämnligen den här helgen som melodifestivalens "andra chans" befinner sig i Örebro och många av besökarna kommer från fjärran städer och bor då hos oss. Ikväll är det genrep och imorgon är det "the real deal". Jag jobbar båda kvällarna. Jippidiho!
Jag får helt enkelt fokusera på pengarna och uppstår det problem får jag väl i värsta fall skyffla över det på min arbetskamrat som tar över efter 21.
Efter jobbet tänker jag nog ta mig en tripp hem till mannens hem för en lugn kväll framför tv:n eller något liknande. Känns som att det är det jag behöver. Trots att jag sov från 21-09 idag.

Fick frågan i bloggen tidigare om när bilder på min mage kommer komma upp. Saken är den att det syns ytterst lite ännu. Det är i princip bara om man lägger handen på magen och vet hur den kändes innan som man eventuellt kan tyda en liten, liten kula. Men snart kommer de!

Förövrigt; skrev jag om Alice i underlandet? Den var helt fantastisk. Magisk. Jag älskade verkligen den här filmen när jag var yngre och då hade den i teknad version ( på vhs, såklart. Retrostyle!) och den här var om möjligt ännu bättre. Miljöerna, figurerna, skådespelarna. LOVE. Se den. Det är en order!







Kommentarer
Ankiepankies

Kul ändå med mycket folk, då har man ju saker att göra :)

2010-03-05 @ 17:33:32
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
a

Om ni inte ville detta,varför använde ni inte kondom eller annat skydd?

Vad var dina första symtom,du misstänkte när du ej fick mens eller?

2010-03-06 @ 16:13:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0