Sugen?

Idag har jag verkligen varit med om den sjukaste konversationen någonsin. Ever.
Jag stod och hade precis tagit ut pengar och fram rullar en rullstolsbunden gubbe. Han börjar prata om att hans godman inte gav honom de pengarna han behövde och jag sa väl att jag tyckte det var lite synd om honom men att jag inte kunde göra något åt saken. Efter någon minuts kallprat säger mannen:
- Du har väldigt vackra bröst. Det har du verkligen.
- Jasså? Jaha...tack tack.
- Mm, de skulle jag vilja se näck. Klämma på. Mmm, ska du med hem?

...alltså. Jag har så svårt att ta människor på allvar. Jag kunde inte hålla masken utan bröt ihop av skratt. Förlåt, gubbe lilla. Men nej, jag är inte allt för sugen på det, nej.

Annars händer absolut ingenting. Precis så som sommarlov ska vara!


Kommentarer
Anna

Läskigt ändå!! :O

2010-06-15 @ 08:35:05
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0