Krampen

Oj, vad tid det tar att plugga och flytta samtidigt. Man hinner ju knappt sova.

Idag har jag spenderat ett ex antal timmar på Krampen. Jag har då alltid sagt att mina tummar är magiska när jag hoppas på något. Idag var det att piltarna skulle slakta grisarna. Och visst blev det så! Totalslakt. Dragkampen behövdes inte ens, segern var avgjord långt innan det.
Fläskfittorna fick lunka hem med huvudena hängandes medan vi badade i "likkistan" (jag nöjde mig med att bara bli nedstänkt av vattet). Så jävla klockrent!

En sak som däremot stör mig är risbergskas tävlingsanda. De tror de vinner på att förstöra. Idag tog de nästintill alla Karros flaggor och massakerade dem. Vi gjorde inget åt det utan lät dem hållas. När en karropilt nuddar en av grisarnas flagga så blir denne lille karropilt nedslagen och fick gå runt resten av dagen med strypmärken på halsen. Är det så ni vill tävla? Är det så ni vill vinna, om ni nu gör det igen? Genom att ha förstört den sköna mysstämningen?
Nej, skärpning grisar. Ni är hatade som det är, bara vid valet av skola. Jag tror det räcker och blir över. Ni behöver inte anstränga er för att vi ska hata er ännu mer.



Kommentarer
Anonym

haha men din jävla idiot!

jag är jävligt stolt över att gå på risbergska så deså!

och jag skiter väl i att endel av risbergskas elever är hjärndöda o sabbar för er.. du ska inte öppna käften förens du vet vad ni själva gjort.. de ni gjorde mot vår skola samma morgon var sabotage på högnivå.. det kallar jag tävlingsmoral? nej, knappast, sjukt dåligt! nu var det kanske inte ens så att du var en av piltarna som var med, inte alla vi på risbergska heller! så döm för fan inte ut folk! för har exakt samma värde! idiot..

2010-06-03 @ 16:03:55
Roos

oj någon tog åt sig :) trevligt :)

2010-06-03 @ 19:00:51
Edvard

pilt som pilt,

alla är lika dumma i huvet:)

2010-06-03 @ 20:28:47
Anonym

klockren

2010-06-14 @ 14:24:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0