Fullt upp.

Förlåt för min urusla uppdatering, men jag har inte så mycket att skriva om. Heller inte så mycket tid över till att skriva. Skolan tar över allt, tar över mig. Jag hade helt glömt bort hur otroligt krävande det är att studera. Hur jobbigt det är att lära sig nya saker hela tiden. Men förhoppningsvis så kommer man väl in i det snart. Om inte, så kämpar jag på iallafall. Nu är åtminståne första uppsatsen inlämnad och det känns aningens lättare.

Nu är det bara en vecka kvar till flytt och jag har faktiskt inte ens börjat packa. Det är visserligen inte allt för mycket som ska packas ned, men ändå. Jag tror att en packdag skulle göra hela flyttgrejen lite verkligare, nu känns det mest som något jag drömt.

Jag är lite småskeptisk till det här med nollningen som alla universitet envisas med att ha. Visst är det ett jättebra sätt att komma ihop sig som en klass, men varför lägga det parallellt med allt arbete?
Imorgon blir det iallafall Pyjamasparty och på onsdag har jag för avsikt att följa med på pubrundan. Möjligt att det blir Togaparty på fredag också, men man får väl känna efter vad man orkar också. Veckan därefter har vi faktiskt ingen nollning kvar. Då var det slut på det roliga. Ända fram till 12 februari vill säga, då blir det sittning. Sådana är ju alltid roliga.
Jag har i och för sig aldrig varit på en själv, men jag arbetade ju på Corona under förra hösten ( om ni minns...) och där gick varenda en på sittningar. Alla var så finklädda att det gjorde ont i ögonen att titta på dem, typ. Och nu är det min tur att skina! Snart så.

Nej, nu åker skolböckerna fram och sedan är det flyttkartongens tur. Yay, mitt liv är så händelserikt!

Ni kan få lite bilder från mellanstadiediscot så länge. Kameran suger brutalt, men det är ju bättre än inget, eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0