Csn- #!%¤&

Idag tycker jag att vi utfärdar en stor applåd till CSN! Detta pågrund av deras snabba svar, deras medhjälplighet och deras förmåga att få en att känna sig smart. Nej, skämt o sido; vad pysslar de med därborta?
Först får man sitta i telefonkö i en evighet, sedan möts man av någon som inte har koll och kopplar en till nästa som inte har koll, som i sin tur skickar en till en ny telefonkö. Därefter får man ett; Din studieförsäkran kommer bli tillgänglig om ett par veckor. I slutet av februari om du har tur.
Hur har de tänkt sig att man som 100% student ska kunna skrapa ihop pengar till hyra, mat, skollitteratur osv. när man inte har tid att ens tänka efter skolan? Sjukt är vad det är. Usch och fy på Csn! Och tack gud att jag jobbade hela december så jag har råd med det viktigaste iallafall.

Idag hade jag en riktigt bra föreläsning på morgonen och därefter 4 timmars hål. Skulle ha "att läsa på högskolan" samt " relevant litteratur" nu på eftermiddagen, men jag gick på de föreläsningarna i Umeå och tyckte inte de gav någoting. Så jag struntar i det. Jag tar en paus och laddar inför en liten partykväll.
Förfesttemat skulle tydligen vara; Mellanstadiedisco. Någon som minns något från dessa?
Jag kommer bara att tänka på magtröjor, bananaskids och buffalodojor.

Därefter blir det självklart Strömpis!


Nu; en siesta?
Ha det!



Kommentarer
lady dahmer

jag tvättar mitt hår. men jag använder inte shampoo. :-)



läs lite i min no poo kategori så får du svar på allt möjligt kring detta.

2010-01-21 @ 17:15:07
URL: http://ladydahmer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0