Busy girl.

Ursäkta min frånvaro i bloggsfären.
För det första har jag haft fullt upp hela helgen och för det andra har jag inte haft lust att skriva.
Blev lite grillning, lite familjemiddag, lite kalas och massa mys med solen. Kort sagt en väldigt lyckad helg.

Veckan ska fördrivas med en massa skola. Föreläsningar varje dag och därefter plugg med klasskompisarna. Hade tänkt mig en utgång till Björnstugan på fredag, länge sedan jag var ute och pojkvännen har ett arbetspass där. Man får passa på när tillfällen ges. Måste bara tvinga någon att följa med först.
Blir nog en toppenvecka om vädret håller i sig.

Nu blir det till att trycka i sig lite mat och krypa till kojs. Ta hand om er!

Update: Dagens felhörninig;
Läraren: Den nerven tillhör alltså PNS.
Klassen hör; Den nerven tillhör alltså Penis.

Mycket rolig stämning följde...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0