Sommarjobb och trasiga kläder.

Var på ett till KUB-test idag. Bilder och lite prat om den upplevelsen i andra bloggen. http://babybaker.bloggproffs.se

Ska iväg imorgon och diskutera eventuellt sommarjobb på hotellet här i Örebro. Får se vilka erbjudanden som finns att tillgå. Lite mer klirr i kassan om jag har tur och kanske till och med 75% jobb. Skulle aldrig klara av att arbeta heltid på en natttjänst. Hur kul det än är. Men jag hoppas som sagt på en bra deal, annars blir valet ännu svårare mellan sommarjobben.

En rolig sak inträffade på anatomi/fysiologi-föreläsningen idag. Där satt jag och lyssnade intensivt när jag känner att något känns lite skumt. Då har bh:n knäppt upp sig själv. Hur detta gick till är för mig ett mysterium. Det handlar om hakar, som sitter fast i varandra. Hur hoppar de ur?
Nu har alltså en byxknapp flytt sin kos och ett bhspänne valt att hoppa ur. Försöker mina kläder säga mig någonting? Börjar kanske bli dags att investera i några fler kupor att stoppa tvillingarna i. Mjukisbyxorna får räcka bra åt magen så länge. Man badar ju inte i pengar som student. 

Nej nu ska jag återgå till Paradisehotel. Ha det!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0