Keep on going.

Gud vilka dilemman man står för hela tiden. Är jag hungrig eller inte? Kissnödig eller inte? Tillräckligt trött för att sova eller för pigg? Lite svårt att leva när man aldrig kan bestämma sig för någonting. Att bero på ingenting...

Jobbade natt och sitter mest som ett lik idag. Stirrar stelt framför mig och får inte riktigt arslet ur vagnen. Som tur var hade jag lagt upp ett studieschema fram till Tentan med stort T och jag hade gett mig själv ledigt idag. Bra gjort! Men med detta schema borde det faktiskt gå vägen. Jag börjar haja saker. Nervsystemet sitter nästan nu. Cellen är inget jag fattar alls, heller inte sinnesfysiologin. Tur att vi har fler föreläsningar i veckan, de kanske kan ge mig klarhet. 

Helgen har annars spenderats med goda vänner, släktingar, familj. Har myst med min inresta kusin som jag träffar allt för sällan, fikat med fina Sofi som jag inte träffat på flera månader och så har jag sovit hos min moder och därmed myst även med henne. Riktigt mysigt har det varit faktiskt. Behövligt. Ladda baterierna med lite positiva vibbar.

Nej, nu ska jag fortsätta min konversation med Sparven. Ha det!



Kommentarer
edit

den har vi redan tatt med!! är ett måste!! :D

2010-04-27 @ 17:35:03
URL: http://editjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0