I valet och kvalet.

Min pappa ligger på jordens största plus just nu. Inte bara för att jag får bo här när han är utomlands utan mest för att han fixat canal +. Jag har spenderat ett ex antal timmar framför den kanalen under den här veckan. Tror jag har sett Sweeney Todd och Arn minst 3 gånger var. Och idag, idag visar de en av mina absoluta favoritfilmer, Into The Wild.
Ja, vad kan jag säga? Jag bara älskar det.

Ska även ägna dagen åt att städa upp här, åka hem en snabbis för att fixa kläder för partykvällen med Modig, Martin och Frolle och kanske, kanske hinna upp en sväng på stan.

Har suttit och kollat in alla landets högskolor och universitet som erbjuder sjuksköterskeutbildningen. Gud, vad skolor det finns. Vad väljer man? Hur väljer man? Hur vet man var man kommer trivsas? Var de har bästa utbildningen?
Jag tänker satsa järnet på det kommande högskoleprovet så jag får minst 0.9...då kommer jag in på Röda Korset och det är iallafall val nummer ett.



Kommentarer
Andreas

borås har skitbra utbildning :)

2009-09-18 @ 13:24:31
hanna

måste vara beredd att hålla med där...Den har blivit mycket mycket bättre!

2009-09-18 @ 15:18:23
URL: http://hannabryngelsson.blogg.se/
Cutebutdeadly

Var det där du gick först, Hanna?:)

2009-09-18 @ 19:58:42
hanna

japp! vart ska du söka?

2009-09-19 @ 14:47:21
Cutebutdeadly

Jag söker sthlms alla utbildningar i första hand och sedan blir det nog dalarna. Men det är jävligt svårt att bestämma sig:P Var pluggar du nu?

2009-09-19 @ 18:24:27
hanna

borås men ska söka till göteborg varje termin! Satsa på högskoleprovet och plugga massa innan så kommer det gå jättebra! hoppas du kommer in i stockholm!!

2009-09-19 @ 18:46:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0