Dos and donts.

Ibland undrar jag om jag är sjukt gammalmodig. Eller alldeles för principfast. Jag tål inte med folk som gör saker som är helt logiskt för mig att INTE göra.
Nu tänkte jag främst på att vänner som dejtar sina vänners föredetta. Jag har varit med om detta ett ex antal gånger. För mig, personligen, är detta det största "nonono":et någonsin. Som en klok vän en gång sa; "Det är som att ta upp någon annans tuggade tuggummi från marken. Äckligt!". Ja, jag vill minsann inte vara buksvägerska med mina vänner. Det finns galet mycket killar i världen, tillräckligt många för att vi ska slippa dela.

Det var nog bara det.

Förövrigt älskar jag, fullkomligt äääälskar, att Spiderchick har fått sin bebis. Så underbart!


Kommentarer
Anonym

fast är du står du och den vännennära varandra så skulle du inte bry dig. Vänskap är starkare än kärlek!

2009-09-13 @ 14:29:30
Anonym

Står mina vänner mig nära så gör de inte så. De vet att jag bryr mig:)

2009-09-13 @ 20:29:14
Anonym

Står mina vänner mig nära så gör de inte så. De vet att jag bryr mig:)

2009-09-13 @ 20:29:17
Sofie

Hmm, det känns som att detta inlägget handlar om mig... Känns lite konstigt bara att du kastar skit på mig såhär efter att du i våras ändå tyckte att det var ok. Du försökte ju tom få med mig på samma fester som honom... Jag vet ärligt inte vad jag ska tro, vad gör det mindre rätt nu än i våras?

2009-09-16 @ 19:57:57
Anonym

Nej, Sofie. Jag har aldrig supportat det och det borde du veta. Aldrig någonsin att jag skulle para ihop er. Jag kastar inte skit, jag skriver om mina känslor. Det är det jag har min blogg till, sluta läs om det inte passar.

2009-09-17 @ 17:36:02
Sofie

Jo, när du hade Henrik sa du att det var ok. Du sa att du inte tyckte att det var jätte roligt, men du sa då att det var ok iaf... Men det är kanske skilnad nu när du är singel, vad vet jag.. Hehe jag tror nog att hon tjejen från Umeå som skrev en massa "skit" om dig på sin blogg, också bara om sina känslor, men du uppfattade det som att snacka skit... Och det uppfattar jag om detta också...

Och jo jag ska sluta läsa, så du behöver inte svara på detta...

2009-09-17 @ 21:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0