Svar på tal.

Vissa saker tycker man ju att man inte ska behöva förklara för folk. Men människor är sjukt nyfikna och ger sig verkligen inte oavsett hur många gånger man svarar på deras frågor. Först när de får ett tillfredställande svar är det bra nog.
Så, nu känner jag att jag kanske ska förklara mig lite, även om jag inte tycker mig behöva göra det egentligen. Svar på era frågor lyder som följer ( och förlåt om ni inte blir nöjda)
1. Är jag och Johan Peters tillsammans?
Nej, nej, nej och åter nej.
2. Är jag kär i honom?
Nej, jag är inte kär i honom. Däremot tycker jag galet mycket om honom och skulle inte klara mig utan honom.
3. Skulle jag bli avundsjuk om han träffade någon annan?
Ja, det skulle jag förmodligen. Vi har varit på G och jag har känslor för honom. Dessa känslor är dock inte starka nog för ett förhållande men heller inte svaga nog för att de ska gå obemärkta förbi.
4. Vad tycker han då?
Det är verkligen ingen fråga jag kan svara på. Fråga honom.

Så, då var frågestunden över och alla är besvarade och framtiden får visa vad som händer härnäst. Nu vill jag inte höra mer frågor om detta.

Nu; Undvika Henriks hemkomst, åka till beste far och hämta nycklar till hans lägenhet och sedan eventuellt dra ut på partaj i Örebro.

( Förövrigt var Singing Bee igår ganska roligt, trots all dödtid.)


Kommentarer
Johan

Bra skrivet Mica. Mica är en underbar person att ha i sitt liv. Men vi är inte tillsammans och vi kommer nog aldrig bli det heller. Vi vet vart vi har varandra och vi har blivit väldigt bra vänner. Jag uppskattar det mer än ett förhållande.

2009-09-11 @ 11:28:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0