Party like a rockstar...or?

Usch. Fy. Blä. Jag tror jag är nära döden. På riktigt.
Nu blir det inget drickande de närmsta veckorna, det vill jag lova. Kanske inte ens de närmsta månaderna.
Jag har spytt mig igenom en hel natt, en hel morgon och ja, faktiskt snart ett helt dygn. Jag har kramp i magen. Jag vinglar runt när jag går. Jag skakar. Jag fryser och svettas om varannat.
Jag är helt enkelt mer bakfull än jag någonsin varit, om man bortser från studenten. Men då FÅR man vara bakfull. Nu känns det aningens mer ovärt.
Mer har jag inte att säga om den saken.

Ikväll kanske, kanske, kanske det blir att gå till Njuta för att kika på Smash into pieces. Jag lovade dem så jag ska verkligen försöka. Man kan ju åla sig dit för att säga hej om inte annat. Vore kul att hänga med Clara idag igen också.
Alltid lika kul när vi ses och inser att vi faktiskt inte träffats på år och dagar. Typ när hon hade varit i Usa i ett år och vi träffades, det kändes seriöst som att hon hade varit borta tre dagar. Men så kanske det är när man har varit vänner så länge och vet var man har varandra. Hon är en sådan person som jag verkligen hoppas och tror att jag kommer ha kvar hela livet. Allt annat vore bara dumt.

Nej, nu orkar jag inte sitta längre. Ha det och lär nu av mina misstag!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0