Party like a rockstar.

Puh. Partykväll 3 för veckan avklarad. Gårdagen var faktiskt ruskigt lyckad. Förfest på norr med Linus och Sebastian, där fanns även Sofi som jag inte träffat på över ett år. Dumma USA som tar alla människor ifrån vår underbara stad. Hur som helst, därefter drog vi oss mot Frimis för att kolla läget. Där var det fruktansvärt jättetråkigt så jag försökte få med mig gänget till Stället men alla, utom Sebastian, dissade. Vi fick helt enkelt klara oss på egen hand. På "Stället" var det drag. 90tals musik, massa karropiltar och risbergskagrisar samlade och inte minst det trånga utrymmet som gör att man blir helt kokhet. Jag blev lite halvkär i det placet faktiskt.

Idag blir det för en gångs skull lugna gatan hos mig med massa lådflyttande och packande. Galet att vi ska hinna flytta alla prylar till nästa vecka. Men allt går bara man vill, eller hur är det?
Funderar på om man ska försöka styra upp någon form av filmkväll, ifall folk är sugna?

Utöver detta har jag inte så mycket att skriva. Så jag låter bli. Hej!



Kommentarer
Linus

Nya planer, hörde att vi ska ut ikväll också, powernap och powerking! Eller inte... Hälsovecka nu!

2009-09-27 @ 11:55:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0