Fixad header.

Nu har Mica varit ambitiöst och bett Tobbsi om hjälp till hennes blogg. Han fick guida mig genom stilmallsdjungeln och till sist fick jag till en liten header. Inget supercoolt men lite roligt iallafall.
Tyvärr verkar det bara som att de med explorer kan se den, så ni med andra internet får väl nöja er med att "bara" läsa min blogg, utan nakenbilder på toppen.

Idag blir det Singing Bee med mamma, Johanna, Maria och mig själv. Hoppas det blir lika roligt som vi förväntar oss. Om inte annat så får vi gratis fika, och det är ju aldrig fel. Sedan hoppar vi på bussen för att flytta hem temporärt.
Söker alla jobb jag kommer över för stunden faktiskt. Allt ifrån Macdonalds till lyxkryssningar i indien. Förhoppningsvis flyttar min Emelie hem igen och följer med mig utomlands. Så kanske man inte får säga med tanke på att hon är i Kalmar och gör det hon vill, men jag saknar henne. Massor. Hoppas lite i smyg.

Satin på fredag. Jag och Martha ska göra staden osäker. Och vi hoppas på sällskap. Oscar har åtmindståne sagt "kanske" och det räcker för idag.

Nu; pajbakning.


Kommentarer
Anonym

Jag har inte explorer så jag trodde jag skulle slippa, men usch, den kom fram ändå. Förstår inte hur du kan vara nöjd med din kropp, sorry men alltså du är inte direkt tajt. Förstår att du håller upp "dom där", haha..

2009-09-11 @ 09:03:26
Cutebutdeadly

Jag bara älskar folk utan liv;D All kärlek till dig, du anonyma underbara människa!

2009-09-11 @ 10:44:34
Johan

Vilken människa är det som inte har något liv utan måste sitta och kommentera anonymt över internet? Kan du inte få ut din avundsjuka eller aggression på något annat?

2009-09-11 @ 11:26:51
Andreas

bara för det så måste jag skriva och säga att du är jättesnygg!

2009-09-12 @ 08:53:40
Bhias

Den funkar jättebra i firefox nu :) konstigt nog.

2009-09-14 @ 10:14:56
URL: http://tobbsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0