Mission: hitta hobby.

Jag har verkligen tagit till mig allt vad arbetslöshet innebär. Jag har blivit lat, jag har blivit tråkig och framförallt har jag börjat följa all skit på tv. Inte nog med det, jag har blivit beroende av det och jag tycker det är roligt. Program som Idol 2009, Kändisdjungeln, Ensam mamma söker har fångat mig. Jag måste verkligen hitta en hobby. Förslag?

Jag saknar KorvJohan massor. Att gå från att ha träffats varje dag typ hela sommaren till ingenting känns ganska drygt. Ska tvinga hit honom på något vis.
Emelie kommer förhoppningsvis hit på onsdsag iallafall. Vi ska gå på Norgemöte på AMS-mässan. Antagligen kommer det vara tusentals saker vi måste göra innan norgeflytten så vi måste sätta igång planeringen på riktigt typ...nu.

Nej, nu ska jag städa. Hörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0