Veckoschema och inspiration.

Jag älskar när jag har saker uppbokade. Då känner man sig som en vanlig människa och inte som någon misslyckad arbetslös.

Tisdag- Johannes kommer och hjälper oss flytta det sista, träffa Sofi och film med Martin.
Onsdag- Strömpis med Waerner.
Torsdag- Familjen åker till Frankrike och jag kan då leva rövare i hela lägenheten.
Fredag- Middag hos Adam.
Lördag- Parteeey. Delar av mitt stockholms harem kommer och många av de allra bästa tänker också titta in.
Söndag- Mys med Ida till familjen kommer hem.

Ja, och någonstans där hade jag tänkt bli frisk också. Jag närmar mig målet känner jag. Underbart!
Jag vill tacka uppfinnarna av Kan Jang, vitaminjuice, Alvedon samt hostmedicin. Amen.

Tänkte jag kunde få tips av er, ni brukar vara bra på sådant. Vilket av följande ska jag klä ut mig till på lördag?
Daisy Duke, Catwoman, Ginnie (Harry Potter) , Tomb rider eller Donna i that 70's show? Egna förslag uppskattas också. Så länge de går under kategorin: Film/serier.



Eller...så kör jag på den här:


Hej.


Kommentarer
Anonym

fanx för din snälling comment =)

2009-10-06 @ 13:11:34
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Andreas

jessica rabbit, såklart.

2009-10-07 @ 00:16:29
Bhias

Lara croft helt klart! med andra ord Tomb Raider!

2009-10-07 @ 12:11:17
URL: http://tobbsi.blogg.se/
Anonym

du ska va jenna i zombie strippers ;)

2009-10-08 @ 15:46:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0