Tillägnad Mrs. **

Saker som sårar mina vänner gör mig arg. Riktigt arg. Rosenrasande rent ut sagt.
Jag har en vän. En ny vän som jag tycker väldigt mycket om. Han må svära ibland, förtära alkohol och festa loss men han är ta mig sjutton en riktig Nalle Puh. För snäll för sitt egna bästa.
Trots detta har han ett ex som gör oss alla fly förbenade.
När min vän får sms med texter så som; Jag har aldrig älskat dig och jag var otrogen fler gånger än du vet om. Efter 4 år. Ja, då undrar man ju när fan hennes hjärnceller valde att upphöra att fungera. Dummare än tåget. Tjejen har ju uppenbarligen inte förstått vad hon gått miste om. Och tur är väl det, för pojken. Nu har han ju chansen att hitta en tjej som faktiskt förtjänar honom.
Men, om ett enda liknande sms ramlar in i hans inkorg. Då lovar jag med handen på hjärtat att jag ska...eller ja, åtminståne får lust till att mala sönder varenda ben i hennes kropp till köttfärs. Utan bedövning, självklart. Jag ska jämna hennes kropp med marken, användandes en sån där cool bil de använder för att lägga asfalt. Ja, kvinnan ska minsann önska att hon aldrig blev till och det ska jag se till.

...Jag gick inte för långt nu va?


Kommentarer
Linus

Här gör vi allt vi kan för att bränna våra egna hjärnceller, så finns det såna som har färre än oss redan från start :(



Men nej, du gick inte för långt. Gillade delen med att "mala ner"...!

2009-10-22 @ 18:41:25
Cutebutdeadly

Ja, jag kände att det skulle passa oss. Att mala folk. Vi är ju som lite coolare. Lite bättre;)

2009-10-23 @ 23:23:00
hannes

Instämmer, spec med "den coola bilen" :P

2009-10-24 @ 09:32:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0