Konsten hur man dejtar, lär mig?

Jag har så svårt för dejting och när man kan kalla det för just "dejting". Jag vet inte hur man gör. Jag kan vara tillsammans och jag kan vara vän. Däremellan är jag totalt värdelös.
Ovissheten gör en galen. Paranoian vänder sig i magen. Man går och är konstant nervös.
Nej usch. Jag är inte alls bra på sådant. Fast o andra sidan, vill man vara bra på det? Vill man hoppa från dejt till dejt bara för att bli bra på det? Kanske är bra att vara lite rookie på den punkten och istället framstå som fumlig och charmig?

Idag har jag för en gångs skull haft lite roligheter för mig. Har lekt med Martin i stort sätt hela dagen. Började med en biofilm vid 11tiden. Upp. Den måste ses av alla pixar/disney fantaster. Världens feelgood-film. Ja, och därefter blev det pizza och mer film hemma hos honom. En lugn och trevlig dag med andra ord. Skönt att sysselsätta sig lite emellanåt.

Gårdagen blev riktigt lyckad den med. Blev lite mys hemma hos Håkan med Linus, Hannes och David. Dimman kom och vi drog vidare till Frimis för att dansa av oss lite. Träffade en del gamla bekanta där. Kul att alla man umgicks med för en 4 år sedan befinner sig på det stället, varje gång. Jag tror faktiskt jag ska hålla mig till Stället vid hörnet framöver. Men det var jättetrevligt att umgås med de coola grabbarna!

Nu ska jag ladda batterierna för morgondagen i älskade Stockholm. Som jag har saknat den staden. Hej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0