Sparven= bäst.

Och återigen kommer jag fram till att jag har världens bästa vänner.
Idag satt jag och sa någonting i stil med att Mister är osäker på om han vill ha mig som mer än vän till Sparven. Då fick jag ett; det var ju konstigt. "Varför?" frågade jag och fick svaret:
"För det första så är du en väldigt glad person och det smittar av väldigt mycket, sen ät ditt leende väldigt vackert, du har långa snygga ben, galet snygg kropp, vackra ögon som har en liten glimt jämt och en väldigt varm och härlig famn att bli kramad av". Följt av; Sedan finns det så mycket mer.

Hur jätteglad blir man inte av något sådant?


Typ såhär glad.

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Och ännu mer.

Fänks Captain Sparrow! Sjukt bäst är du.



Kommentarer
Anonym

Hahahahahahahahaha, din kompis måste ha värdelös smak

2009-11-15 @ 01:37:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0