Sex, avskräckande eller underbart?

"Sex with mom and dad..." kan vara det skönaste programmet som MTV har kommit upp med. Familjer med ungdomar som har fucked up- syn på sex tas in för terapi och utredning av Dr. Drew. Syftet är ungefär att familjen ska ha lättare att prata med varandra och att barnen ska förstå att de har en vrickad syn på allt kring sex. Det roliga i det hela är att barnen alltid får reda på alldeles för mycket om sina föräldrar och blir skrämda till att aldrig mer ha sex, istället för att kanske bara vakna upp själva och kanske tänka efter lite innan de gör dumma grejor.
Effektivt men kanske inte helt rätt väg att gå.
Dessutom är sex okej. Så länge man skyddar sig, är med på det och tycker det är kul så är det ju bara att köra. Jävla amerikaner som ska försöka få alla att hålla sig till äktenskap.



Nu har jag ett hål här mellan jobben. Har bestämt mig för att gå ut en sväng efter hotelljobbet som slutar 22. Ta en svängom på O´learys för att kolla på lite BlackJack. Jag kan lova er alla, det är så sjukt roligt spel så jag förstår att folk blir spelberoende. Jag kommer säkerligen hamna mitt bland de beroende snart.
Blev lite chockad när jag fick höra att vi ska vara färdiga croupierer inom 2,5 veckor. Det är ju ingenting! Och vi som har så mycket kvar att lära oss. Tur att man har intresset iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0