...Och hem igen.

Efter en heldag på buss och i Stockholm börjar energinivån sjunka ganska lågt. Hann inte äta någon mat innan jag drog så jag kommer förmodligen käka upp halva kylskåpet när jag väl kommit innanför lägenhetströskeln.
Under dagen har jag lärt mig följande:
Lita aldrig på kompisar från Stockholm; De sätter dig på fel tunnelbana så du får hoppa av i Ropsten och undra var fan du är, sätta dig på en ny tunnelbana och komma 10 minuter för sent till läkaren. Lömska är var de är!
Lita aldrig på läkare; De säger att det inte kommer göra det minsta ont. Tro mig, det är vid sådana tillfällen det gör som mest ont. Fy satan i gatan vad ont det gjorde, och gör. Tror jag ska amputera halva kroppen för att slippa smärtan. Dumma dalmas-doktor.
...Och sist men inte minst; måla aldrig med bläckpennor på kroppsdelar. Det går inte bort på flera, flera, flera dagar. Lite som sugmärken fast snäppet bättre. Rent utseendemässigt då alltså.

Så, nu har ni också lärt er av mina misstag. Jag ska lägga jackan om kroppen och fortsätta sova. 1 timmes resa kvar sedan är jag hemma igen!


Kommentarer
Anonym

Vänta nu.. läkare+bläckpenna = plastikkirurg!?

2009-11-16 @ 22:30:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0