Is this life?

Kära kära vänner/bloggläsare. Vilka intensiva dagar jag har haft och har att se fram emot. Att jobba dubbelt tär på både kropp och själ. Helst av allt vill jag ligga ner och sova bort en hel dag för att orka fortsätta. Men nu fungerar livet inte riktigt så. Har jag tur får jag sova ut i helgen. Men en liten del av mig hoppas ändå på partaj då, känns som att partygenen i mig bara skriker efter lite alkohol och dansande.

Spelat BlackJack från 12.30- 16.00 och från 18.30-20.00. Kortvalörerna bara snurrar runt i huvudet och jag börjar på allvar bli yr. Stundvis går det toppen och stundvis åt skogen. Vart ska detta sluta?
Ja, och nu har jag 22.30-07.30 jobb att se fram emot. Bådar gott när ögonlocken känns som bly redan nu. Tur att chefen där har överseende med att man om nätterna är lite trött. Okej, mycket trött.

Ungefär som idag kommer hela veckan rulla på. BlackJack varvat med Behrn. Runt, runt, runt. Mitt liv blir inte roligare än så just nu. Inte bloggen heller. Tyvärr. Lovar att bättra mig. Ska bara hitta inspiration någonstans.

Nu ska jag slumra en liten stund innan nästa pass. Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0