Grattis Hänkypänky!

Gud vilken kväll, vilken underbar kväll! Massor med vänner samlade på samma ställe, alla glada och lyckliga. Hos Hänky satt vi och mös ihop med drinkar och burkar i händerna. Himlans bra stämning. Därefter tog vi en taxi till Frimis där vi dansade bort natten. Kvällen innehöll alla olika element som en festkväll ska. Drama, kärlek, alkohol i mängder, svartsjuka, hångel, skratt...allt man kan tänka sig. En kväll att minnas, så tack alla för igår! Och grattis igen, Hänky.
( Och för att svara på frågan i förgående inlägg; Hänky är inte min pojkvän utan bara en mycket nära och alldeles underbar kompis)

Letade i massa flyttkartonger efter mitt pass igår. Hittade det inte. Men fann ett block fyllt med Vännercitat. Ja, från serien Friends, inte från mina vänner. Även om det hade varit ännu roligare. Hur som helst, tänkte jag skulle skriva ned lite roliga;

" I wish I could, but I don't want to."- Phoebe
" The word you are looking for is: Anyway..." - Ross.
" Your love is like a dying pigeon."- Pheobe.
" -My friend Bethel saved him from a lab...
- Oh, that is just so cruel... why would a parent name their kid Bethel?" - Ross and Phoebe.
" - I don't know if I am hungry or horny?!
- Wow, you stay out of my freezer anyway!" - Ross and Chandler.
" The bottomline is that it's cool to smoke, and you all know it!" - Chandler.

(Mamma var kreativ och målade en tavla till mig, av mig.)


I like where you sleep, when you sleep next to me.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0