Do you wanna fuck?

Sista hotellnatten på ett par dagar avklarad. Huvudet hänger fortfarande med och kroppen känns relativt okej med tanke på den lilla sömn och allt jobb som den utsatts för. Nu har jag bara en natt med BlackJack kvar och sedan börjar min underbara helg. Ska njuta av varje sekund och bara suga i mig lugnet.
Har påbörjat operation "manipulera moder och styvfader till att bjuda mig på middag på Jensens steakhouse". Den går framåt, förvånande faktiskt. Hade med mig fyra stycken rabattkuponger med 100 krs rabatt-värde var på. Då blev operationen tusen gånger lättare. Jippidiho!

Återigen sitter jag med skumma människor på msn. (Jag vet att jag har tagit upp det tidigare, men det tåls att göra om) Folk som addar för att fråga om man är singel och vill knulla. "Självklart" svarar jag då, "men inte med dig...". Vad förväntar de sig för svar? Ska jag snöra på mig löparskorna och springa iväg till Skåne, Norrland eller Turkiet för att få lite kuk i mig? Det känns liksom lite väl omständigt. För att inte tala om att slösa bort värdefull tid. En annan populär fråga är ju; Vill du att jag ska runka i camen? ...Nej, tack? Jag tror jag föredrar att fortsätta blänga på "The Hills" eller något annat spännande på webbtv istället. Jag må vara tråkig och konservativ, men inte fan är det väl upphetsande att se någon på andra sidan jordklotet sitta och dra i sin snopp inför en kamera? Eller är det jag som är född igår och inte förstår charmen i det?
Nej tack, jag är nöjd som det är. Jag vill inte höra sådana här saker mer. Nu blire blocken på momangen vid äckliga förslag/frågor. Baske mig!

Nu; Duschen, Black Jack och ännu en natt ute på vift. När är det tänkt att man ska få sova ut och bli pigg?



Kommentarer
Johan

I want to fuck! :)

2009-11-27 @ 21:36:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0