Hemma i Örebro.

Då var stockholm del 1 avklarad. Del 2 återstår och kommer pågå i princip hela sommaren. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag resa hemåt så fort tillfälle (läs: pengar) ges.

Får "min" lägenhet ikväll och kommer leva och bo själv där i 5-6 (!!!) dagar. Ensam. Jag. Har en känsla av att jag kommer krypa på väggarna och telefonterrorisera Henrik dagarna i ända. Ska nämnligen bara jobba 3 av dessa dagar, och då bara halva dagar. Detta innebär alltså alldeles för mycket fritid för lilla mig. Får nog ta och skaffa mig en hobby när jag ändå är på gång. Några förslag? Jag är rätt openminded när det kommer till sånt...

Har massa packning, alltså med massor menar jag just; massor. Allt ifrån plastburkar för mat till sängkläder. Badrumsartiklar till datorer. Ja, det lär inte bli lätt att få ombord allt detta på bussen, än mindre på tunnelbanan. Tur att man har klarat värre saker. I-lands problem i sin renaste form.

Imorgon kommer dagen spenderas i Solna där vi ska ha brand- och service-utbildning. Mycket nytt att lära sig på nya arbetsplatsen. Men kul är det och roligt folk möter man. Verkligen! Så, jag tror faktiskt att min sommar kommer bli över förväntan, och blir den inte det så får jag banne mig stå ut ändå. Pengarna ska rulla in och höstens resa ska komma närmare. Bort ska vi!

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0