Vänner.

Igår var en av de tuffaste dagarna någonsin, en dag jag alltid kommer minnas. Men underbaraste Sofie räddade den genom att bjuda över mig på tacos, lets dance och massa skitsnack. Vi satt uppe till tolvsnåret och bara chillade. Underbart med en alkoholfri kväll, faktiskt.
Ikväll gör vi favorit i repris men vi ändrar lets dance till filmer, tacosen till alkoholfria drinkar men behåller självklart skitsnacket. Kommer säkerligen bli lika toppen som igår!

Jag är så otroligt glad att mina vänner ställer upp just nu. Att jag överhuvudtaget tog ett beslut igår har jag bara er att tacka, annars hade jag suttit här med mitt växande problem och bara väntat ut tiden. Tur att jag har er allihop! Tack.

Förövrigt är kommentarerna, som är uppenbara vem de kommer ifrån, alltid lika roliga att läsa. Men for your information, jag kommer inte ta första bästa pojke nu. Jag klarar mig själv och ser faktiskt fram emot att vara singel på riktigt, för första gången på flera flera år. Jag kan gå ut och supa utan att tänka på vad jag gör, jag kan dra utomlands utan att bry mig om vad folk tycker, jag kan plugga var fan jag vill i höst och så vidare.
( Dock saknar jag Erik mer än jag egentligen vill erkänna...)

Hej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0